اخبار برگریده
سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403 00:08

پنج شنبه, 20 مهر 1402 ساعت 09:07
  • .

کسب 110 نشان قهرمانی توسط ورزشکاران خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: ورزشکاران استان در ۶ ماهه نخست امسال ۱۱۰ نشان رنگین قهرمانی را در مسابقات جهانی، بین المللی و کشوری کسب کردند.

به گزارش نسیم امروز، داوود خدابنده اظهار کرد: بیشترین نشان های کسب شده در رشته‌های جودو، کوراش، آلیش و کوهنوردی بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۶۷ ورزشکار خراسان شمالی به اردوی تیم ملی دعوت شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از ۲ برابری داشته است.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی ادامه داد: در این میان ورزشکاران استان در رشته هایی همچون جودو، کوراش، آلیش و بوکس به صورت ثابت در تیم ملی حاضر هستند.

خدابنده با اشاره به میزبانی خراسان‌شمالی از ۱۹ مسابقات کشوری و منطقه ای در ۶ ماهه نخست امسال، گفت: در این بازه زمانی بیش از ۱۴۲ ورزشکار به مسابقات کشوری در دو بخش بانوان و آقایان نیز اعزام شدند.

وی با اشاره به افتخارآفرینی ها ورزشکاران خراسان شمالی در بازی های آسیایی، یادآور شد: خراسان شمالی در این دوره از رقابت های ورزشی ۲ نماینده در هانگژو داشت که با اقتدار توانستند نشان های ارزشمند نقره و طلا کسب کنند.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی افزود: "مجید وحید بریمانلو" در وزن منفی ۶۶ کیلوگرم به نشان نقره و "صادق آذرنگ" در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم به نشان طلا دست یافت.

گفتنی است: سرانه فضای ورزشی استان با بهره برداری از هشت هزار و ۱۳۸ متر مربع طرح ورزشی در دولت سیزدهم به ۵۲.۳۸ سانتی متر رسیده است.

اینک ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۷۳۴ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۵۰ هیات ورزشی فعال است و ۲۲۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره