اخبار برگریده
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 18:28

سه شنبه, 16 خرداد 1402 ساعت 10:38

مدیریت ۱۰ هیات ورزشی در اختیار کارکنان دستگاه‌ها

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: اداره ۱۰ هیات ورزشی از مجموع ۴۹ هیات ورزشی استان بر عهده کارکنان این اداره کل و یا دیگر دستگاه‌ها است.

به گزارش نسیم امروز، غلامرضا شاکری کوشکی اظهار کرد: هم اکنون هیات های ورزشی تکواندو، سوارکاری، پزشکی ورزشی، شطرنج، کوهنوردی، تیراندازی، جودو وکوارش، بدمینتون، کونگ فو و کشتی توسط کارکنان اداره کل ورزش و یا دیگر دستگاه ها اداره می شود.

وی افزود: قبول مسوولیت کارکنان دستگاه ها در سمت رییس هیات به معنای دو شغله بودن نیست و این افراد حقوقی دریافت نمی کنند تا دوشغله محسوب شوند.

شاکری کوشکی ادامه داد: از سوی دیگر هدف این است که روسای این هیات ها، آورده ای خارج از مجموعه ورزشی برای هیات های خود داشته اند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی برای کمک به ورزشکاران بهره گرفت، خاطرنشان کرد: روسای هیات ها بر اساس تخصص و استعلام های خاص تایید و توسط فعالان آن رشته ورزشی انتخاب می شوند و عملکرد آنها به صورت مداوم ارزیابی می شود.

شاکری کوشکی با بیان اینکه اینک ۱۵ هیات ورزشی خراسان شمالی با سرپرست اداره می شود، گفت: استعفا، عملکرد ضعیف برخی روسای هیات های ورزشی و اتمام دوره فعالیت چهارساله از دلایل تعیین سرپرست برای این هیات‌ها است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی تصریح کرد: در این بین تغییر برخی ملاک ها در آیین نامه هیات های ورزشی نیز بی تاثیر نیست به گونه ای که اینک برای نامزدی رییس هیات ورزشی فرد متقاضی باید پنج سال سابقه مدیریتی داشته باشد.

اینک ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۷۳۴ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۴۹ هیات ورزشی فعال است و ۲۳۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره