اخبار برگریده
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 20:50

شنبه, 24 تیر 1402 ساعت 08:25

افتتاح 3 طرح فرهنگی و آموزشی در بجنورد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سه طرح فرهنگی و آموزشی با حضور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان و برخی مدیران دستگاه های اجرایی خراسان شمالی در بجنورد به بهره برداری رسید.

به گزارش نسیم امروز، این طرح ها شامل ۲ مرکز همسریابی و یک مرکز مهارت افزایی و مشاوره با اشتغالزایی ۶ نفر در مرکز خراسان شمالی است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جواایمان فیروزه نان خراسان‌شمالی در حاشیه بهره برداری از نخستین مرکز همسریابی خراسان شمالی اظهار کرد: این مراکز با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت ورزش و جوانان برای نخستین بار در بجنورد برای افرادی که تصمیم به ازدواج دائم دارند، راه اندازی شده است.

ایمان فیروزه افزود: در این مراکز مشاوره‌های قبل ازدواج، پس از عقد و و زندگی زناشویی ارایه می شود.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی و مصاحبه در ابتدای ثبت‌نام، برگزاری جلسات مهارت‌افزایی فردی، همسان‌گزینی و معرفی برای ازدواج دائم و همیاری فرد در مراحل مختلف خواستگاری و عقد از دیگر خدمات این مراکز است.

فیروزه تاکید کرد: امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی هدفمند در نهضت صحیح ازدواج، شاهد افزایش نرخ ازدواج در استان باشیم.

بازدید از مراکز مشاوره خراسان شمالی، نشست با فعالان سازمان های مردم نهاد، حضور در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان و جشن وصال از برنامه های سفر یکروزه مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان به خراسان شمالی است.

گفتنی است: یکهزار و ۹۲۰ واقعه ازدواج در سه ماهه نخست سالجاری در خراسان شمالی ثبت شد که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴.۷ درصد کاهش دارد.

بیشترین ازدواج مردان استان مربوط به گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ سال است به گونه ای که ۳۲ درصد از واقعه ازدواج را به خود اختصاص داده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره