اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 22:25

چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1402 ساعت 11:51
  • .

خراسان شمالی میزبان همایش ملی گردشگری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی بر ضرورت فراهم کردن حداقل زیرساخت ها و اهمیت ویژه ی حوزه گردشگری تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی گردشگری گفت : با توجه به مستعد بودن خراسان شمالی در حوزه گردشگری ، برگزاری همایش ملی علاوه بر معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های این حوزه در جذب و ماندگاری گردشگر و افرایش درآمد ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی میزبانی خراسان شمالی برای همایش ملی گردشگری را بهترین فرصت در مسیر توسعه گردشگری عنوان کرد و افزود: برای معرفی پتانسیل های استان در حوزه گردشگری همسو بودن و تعامل تمام دستگاه های اجرایی استان ضرورت دارد .

حسین نژاد ، شناخت وضع موجود و احصا نیازمندی های حوزه زیر ساخت ها در بخش های مختلف را از عوامل مهم در برگزاری همایش ملی گردشگری دانست و گفت : در قالب یک برنامه ریزی مدون این زیر ساخت ها باید آماده شود .

وی تکیه بر خلاقیت ها را مهم ترین رکن جهت برگزاری بهتر این همایش ذکر کرد و اظهار داشت: در برخی مواقع باید از روال عادی خارج شده و با تکیه بر خلاقیت ها بهترین ها را رقم زد .

استاندار خراسان شمالی حضور استان در نمایشگاه های مختلف و نمایش توانمندی های صادراتی و کسب رتبه ششم در ماندگاری مسافران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود : تغییر این رویکرد ها در جهت توسعه گردشگری می تواند توسعه و تحول استان را هم رقم بزند .

وی احصا باید ها و نباید ها برای برگزاری همایش ملی گردشگری را مورد توجه قرار داد و گفت : با احصا این باید ها و نباید ها و عمل به آن می توان بیشترین بهره وری در شناخت استان را رقم زد.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان نیز در این جلسه برگزاری همایش ملی گردشگری را موجب توسعه این حوزه دانست و گفت: این همایش می تواند چرخه اقتصاد استان را تحت الشعاع قرار دهد و منجر به توسعه گردشگری شود . علی مستوفیان بر ضرورت تعامل بخش خصوصی و دولتی با هدف توسعه گردشگری استان تاکید کرد .

وی چهار موضوع مهم در توسعه گردشگری را جاذبه ها ، تسهیلات ، دسترسی و خدمات اضافی و رفاهی عنوان کرد و گفت: گردشگری می تواند پیشران در حوزه خدمات هم باشد در ادامه این نشست هر یک از فرمانداران شهرستانها به تشریح جاذبه ها و پتانسیل های حوزه گردشگری پرداختند.

لازم به ذکر است زمان برگزاری همایش ملی در جلسات آتی مشخص خواهد شد .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره