اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 03:00

دوشنبه, 04 دی 1402 ساعت 12:58
  • .

روابط عمومی‌ها در اطلاع رسانی شفاف باشند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: روابط عمومی‌ها باید در اطلاع رسانی شفاف باشند و گویاترین روایت را درباره مسایل ارایه کنند.

به گزارش نسیم امروز، حسن ناهیدی در جلسه هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان‌شمالی اظهار کرد: امروزه دشمنان با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی و رسانه سعی در ناامیدی مردم نسبت به ارزش های اسلامی دارند بنابراین اقناع‌سازی جامعه باید با روایتی شفاف مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی افزود: روابط عمومی‌ها باید جامع‌ترین، گویاترین و قانع‌کننده‌ترین روایت را درباره مسائل ارائه کنند زیرا در غیر این صورت کار برای اقناع‌سازی افکار عمومی سخت خواهد شد.

ناهیدی روابط عمومی ها را پل ارتباطی بین مردم و مسوولان دانست و گفت: زمانی دستگاه اجرایی موفق خواهد بود که اقدامات موثر آن برای اقناع جامعه توسط روابط عمومی هنرمندانه تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: مدیران روابط عمومی باید به موقع دستاوردهای سازمان مربوطه را اطلاع رسانی کنند و در هماهنگی با مدیریت دستگاه، بسیاری از مسایل مهم را به آگاهی مردم برسانند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها دستاوردهای دولت را اطلاع رسانی کنند، گفت: دولت سیزدهم اقدامات بسیار امیدبخشی در بخش گوناگون عمرانی و اقتصادی جامعه انجام داده که لازم است روابط عمومی ادارات در تبیین آنها پیشقدم باشند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره