اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 13:27

پنج شنبه, 21 دی 1402 ساعت 10:14
  • .

تخصیص۲۲۵ میلیارد ریالی به طرح‌های فرهنگی خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۲۲۵ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال اعتبار از محل سفر رییس جمهور برای تکمیل مجتمع های فرهنگی و هنری این استان تخصیص یافت.

به گزارش نسیم امروز، تقی صادقی اظهار کرد: یک هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار سفر استانی برای تکمیل طرح های نیمه تمام فرهنگی استان شامل مجتمع فرهنگی بجنورد دوبرار، شهرستان فاروج، گرمه و جاجرم ابلاغ شده است که باید جذب شود.

وی افزود: از مجموع این اعتبار؛ یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری دو برار بجنورد در نظر گرفته شده بود که تاکنون ۱۸۷ میلیارد ریال برای اجرای کامل فونداسیون، اسکلت، سقف و بخشی از تیغه چینی ها تخصیص و هزینه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: مجتمع فرهنگی هنری دوبرار بجنورد در سال ۱۳۸۷ مصوب و در سال ۱۳۹۱ عملیات اجرایی آن با ۱۸ هزار متر مربع زیربنا آغاز شد که ساخت این مجتمع تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد:‌ مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل مجتمع‌های فرهنگی-هنری گرمه، جاجرم و فاروج توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در نظر گرفته شد که تاکنون ۳۰ میلیارد ریال آن جذب و برای تکمیل پروژه ها از جمله دیوارکشی ،نازک کاری و نقاشی پروژه ها هزینه شده است.

صادقی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کتابخانه‌های استان از محل سفر ابلاغ شد که تاکنون هشت میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال برای ساخت و تکمیل کتابخانه مانه و سملقان، کتابخانه عمومی اسفراین جذب شده است که اقداماتی از جمله ترمیم سقف کاذب و سایبان و راه اندازی سیستم سرمایشی مجتمع انجام شده است.

وی یادآور شد:‌ مبلغ ۳۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل و تجهیز کانون های فرهنگی - هنری مساجد استان در این سفر مصوب شد که تاکنون از این محل اعتباری جذب نشده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره