اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 02:02

چهارشنبه, 06 ارديبهشت 1402 ساعت 12:12
  • .

نیمی از اعتبارات سفر رئیس جمهور به نوسازی مدارس تخصیص یافت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: حدود نیمی از اعتبارات سفر رئیس جمهور به نوسازی مدارس، تاکنون تخصیص یافته است.

به گزارش نسیم امروز، مهدی رشیدی در جلسه بررسی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه نوسازی مدارس اظهار کرد: از مجموع هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور برای نوسازی مدارس، ۵۴۵ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی افزود:از این میزان اعتبار تخصیص یافته،۴۵۰ میلیارد تومان برای ۱۰۲پروژه مدارس نیمه تمام خیرساز و استانی در حال تجهیز و تکمیل است.

وی افزود: همچنین ۷۰میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز مدارس و فضاهای آموزشی به استان تخصیص داده شده است.

رشیدی تصریح کرد: ۲۵میلیارد تومان برای احداث خوابگاه خواهران دانشگاه فرهنگیان پردیس امام جعفر صادق (ع) در منطقه گلستان شهر بجنورد تخصیص داده شده که از ابتدای امسال این پروژه آغاز شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در راستای مصوبات سفر رییس جمهور به استان سه مدرسه کانکسی با بیش از ۱۰دانش آموز استان تا مهرماه سال جاری استاندار خواهد شد.

رشیدی بیان کرد: احداث مدارس و فضاهای آموزشی ،تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای و کارو دانش، تجهیز و تکمیل مراکز فرهنگی،هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تکمیل سرویس های بهداشتی مدارس از دیگر مصوبات سفر رییس جمهور است.

گفتنی است: 189 هزار و ۸۳۶ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۸ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره