اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 23:33

یکشنبه, 30 مهر 1402 ساعت 08:52
  • .

شهرداران ظرفیت های جذب سرمایه گذار را در اولویت قرار دهند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: شهرداران باید با شناسایی ظرفیت های هر منطقه ، جذب سرمایه گذار را در اولویت قرار دهند.

به گزارش نسیم امروز، مهدی رشیدی در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر "راز" اظهار کرد: وابستگی به اعتبارات ملی توسعه ای برای شهر به دنبال نخواهد داشت به گونه ای که شهرداران باید به دنبال الگوهای درآمدزایی جدید بر اساس ظرفیت‌های هر منطقه باشند.

وی افزود: در واقع شهرداران باید چند طرح ویژه برای تضمیمن درآمد پایدار ارایه دهند و برای ایجاد تحول از مشارکت سرمایه‌گذاران بهره گیرند.

رشیدی در خصوص تکمیل طرح های عمرانی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، گفت: این طرح ها باید احصا و در قالب مصوبات سفر رییس جمهور اقدامات لازم برای تکمیل آنها انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی یادآور شد: پیگیری های لازم برای اخذ مجوز ماده ۲۳ آب شرب و سد راز نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به تامین ماشین آلات برای شهرداری های خراسان شمالی، اظهار کرد: ماشین آلات بازوی اجرایی شهرداری‌ها هستند و خرابی و توقف آنها باعث رکود عملیات عمرانی و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان می شود.

رشیدی تصریح کرد: در همین راستا سال گذشته با وجود کمبود اعتبارات پنج دستگاه ماشین آلات برای شهرداری های خراسان شمالی جذب شد.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل ۱۰ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، بام و صفی آباد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره