اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 16:16

دوشنبه, 18 ارديبهشت 1402 ساعت 13:32
  • .

شهرک های صنعتی و مناطق ویژه استان آماده جذب سرمایه گذاران داخلی وخارجی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی در بازدید از نمایشگاه صادرات ایران اکسپو گفت: شهرک های صنعتی و مناطق ویژه استان آماده جذب سرمایه گذاران داخلی وخارجی هستند.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد درجریان بازدید ازغرفه خراسان شمالی در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت: برای همه اجزای دام ، از پوست گرفته تا گوشت آن می توان درآمد زایی کرد و باید زنجیره عرضه آن بطور کامل مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تولیدات بخش کشاورزی استان گفت: در تولید انگور، تاکستانهای وسیع در شهرهای مختلف استان وجود دارد که می تواند زمینه ی صادرات به کشورهای گوناگون به ویژه اروپا را فراهم کند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در بخش إیجاد شهرک های کشاورزی أراضی مستعدی در شهر آشخانه و مانه و سملقان وجود دارد که تولیدات آن بخصوص گوجه و خیار به کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشور روسیه صادر می شود.

حسین نژاد با اشاره به تولید گیاهان دارویی در این استان گفت: خراسان شمالی می تواند با سرمایه گذاری بخش خصوصی به قطب تولید و صادرات گیاهان دارویی تبدیل شود.

وی تأکید کرد: شهرک ها و نواحی صنعتی استان و همچنین منطقه ویژه اقتصادی بجنورد آماده جذب سرمایه گذاران داخلی وخارجی در حوزه صنعت است.

وی به وجود معادن انواع سنگ و فرآوری آهن اسفنجی در استان اشاره کرد و افزود: توانمندی های خوبی در زمینه تولید سرب و روی در خراسان شمالی وجود دارد که میتواند مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گیرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره