اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 00:51

دوشنبه, 16 بهمن 1402 ساعت 09:24
  • .

۱۸۱ طرح در ۲ شهرستان خراسان‌شمالی افتتاح شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

۱۸۱ طرح عمرانی در شهرستان های اسفراین و بام و صفی آباد امروز در پنجمین روز از دهه فجر با حضور استاندار خراسان شمالی افتتاح شد.

به گزارش نسیم امروز، ۱۳۳ پروژه عمرانی در شهرستان اسفراین و ۴۸ پروژه عمرانی در شهرستان بام و صفی آباد افتتاح شد.

استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح این طرح های عمرانی اظهار کرد: ۱۳۳ طرح در شهرستان اسفراین افتتاح و سه طرح کلنگ زنی شد که اعتبار آنها ۲۷ هزار میلیارد ریال است.

محمدرضا حسین نژاد افزود: در شهرستان بام و صفی آباد نیز ۴۸ طرح افتتاح و یک طرح کلنگ زنی شد که اعتبار این طرح ها نیز سه هزار میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: خط تقویتی پنج کیلومتری صنایع و خط تغذیه ۱۲ اینچ با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار در اسفراین از مهمترین این طرح هایی است که مورد بهره برداری قرار گرفت.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۷۰ خانوار در سه روستای گنجدان، شور پایین و شور قدیم به طول ۹ کیلومتر شبکه و نصب ۵۰ انشعاب با ۱۰۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های بهره برداری شده است.

۶۹۲ طرح با ۶۱ هزار میلیارد ریال اعتبار همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان اسفراین یک شهرک دارد و ناحیه صنعتی بام، صفی آباد و عباس آباد در آن شهرستان فعال است و این شهرستان با دارا بودن ۲ مجتمع بزرگ و مهم صنعتی فولاد و لوله گستر قطب صنایع استان خراسان شمالی محسوب می شود.

شهرستان اسفراین و بام و صفی آباد در جنوب شرقی بجنورد، قطب صنعتی خراسان شمالی محسوب می شود

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره