اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 20:50

جمعه, 01 ارديبهشت 1402 ساعت 19:14
  • .

امید آفرینی با اطلاع رسانی گویا و شفاف وظیفه روابط عمومی هاست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت : اطلاع رسانی گویا و شفاف از فعالیت ها و اقدامات دستگاه ها، امید در جامعه را افزایش داده و بر مشارکت مردمی و سرمایه اجتماعی می افزاید.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی حسن ناهیدی جایگاه روابط عمومی در دستگاه های دولتی را بسیار مهم دانست و گفت : روابط عمومی به عنوان معرف یک دستگاه، دریچه انتقال اقدامات و فعالیت ها به بیرون و از بیرون به درون دستگاه را دارد و در تصمیم گیری ها و عملکرد دستگاه ها بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به محرومیت استان حتی در حوزه ی اطلاع رسانی افزود: فعالیت های خوبی در یک سال گذشته صورت گرفته اما حتی نهاد های تبلیغی، اطلاع درستی از آن ندارند.

ناهیدی به رشد ۵۶۰ درصدی خرید گندم و تحویل آن به سیلو ها، تمهیدات پدافند غیر عامل و مدیریت تحویل ارزانترین نان به مردم در حالیکه بیشترین سرانه مصرف نان کشور مربوط به استان ماست، میزان آسفالت جاده های استان در یک سال گذشته و نسبت آن با ۴ ساله ی دولت قبلی، پرداخت ۱۲ هزار فقره وام ازدواج در یک سال گذشته، افزایش ۳ برابری صادرات به ۳۲ کشور از استان و ...به عنوان شاخص هایی در عملکرد دولت در استان اشاره کرد و افزود معمولا رسانه ها نقد ها را برجسته می کنند و از عملکردها به سادگی عبور می کنند.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار به نقش پیش برنده ی روابط عمومی استانداری اشاره کرد و ادامه داد: روابط عمومی و امور بین ملل استانداری با تلاش مضاعف و گسترش حوزه کاری خود در در تقویت اطلاع رسانی و پیشبرد و هدایت سایر روابط عمومی ها نقش کلیدی و موثر دارد.

وی به هجمه ی فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت دشمن می خواهد اسلام را و نظام را ناکارآمد نشان دهد و از این منظر روابط عمومی ها اتاق جنگ با دشمن نیز هستند.

دراین آیین حامد مسعودی فر به اختصار فعالیت ها و عملکرد روابط عمومی را در سالهای گذشته تشریح کرد و سپس سید یحیی هاشمی نژاد سرپرست جدید روابط عمومی، ماهیت فرهنگی فعالیت روابط عمومی را مورد توجه قرار داد و به لزوم برخورداری از علم و شناخت فنون اقناع و آشنایی با تکنیک ها و تاکتیک های شناختی و همچنین برخورداری از امکانات سخت افزاری در تقابل با جنگ ترکیبی دشمن در روابط عمومی ها اشاره کرد.

در این آیین از زحمات حامد مسعودی فر تقدیر و سید یحیی هاشمی نژاد به عنوان سرپرست جدید معاونت روابط عمومی و امور بین الملل استانداری معرفی شد .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره