اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 01:10

شنبه, 05 اسفند 1402 ساعت 08:37
  • .

امنیت و اقتدار کشور مرهون تلاش سربازان گمنام است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

علمای اهل سنت خراسان شمالی با صدور بیانیه ای اقتدار و امنیت کشور را حاصل تلاش و فداکاری نیروهای وزارت اطلاعات دانستند.

به گزارش نسیم امروز ، در بیانیه علمای اهل سنت آمده است: سربازان گمنام زندگی و خانواده خود را فدای تامین امنیت و آسایش مردم کرده‌اند و تلاش خالصانه این نیروها در کشور و در استان های مرزی اقتدار و آرامش را برای میهن عزیز به ارمغان آورده است.

این بیانیه افزوده است: وزارت اطلاعات یکی از افتخارات و پشتوانه های ملت است و نباید فراموش کنیم که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بدخواهان نظام بارها قصد بر هم زدن امنیت کشور را با اجیر کردن تروریست ها، داشته اند.

در این بیانیه آمده است: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز شاهد بودیم که چگونه تروریست ها به اماکن مقدس الهی و پاسگاه های نظامی و انتظامی حمله کرده و اقدام به شهادت رساندن زنان و مردان و حتی کودکان بی گناه نمودند که الحمدالله با تلاش و فداکاری شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان در سریع ترین زمان ممکن بازداشت و به اشد مجازات رسیدند.

آنها در این بیانیه اعلام کردند: برای شهدای امنیت و کسانی که به خاطر فعالیت های امنیتی خود در راه انقلاب اسلامی و حفظ آرامش میهن عزیزمان جان خود را از دست داده و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند؛ سعادت اخروی را و سعادت دنیوی را برای خانواده های این عزیزان از خداوند متعال خواستاریم.

بیش از ۱۰ درصد از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکیل می دهند که در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) برای نخستین بار درسال ۱۳۶۲ شمسی پس از دستگیری عوامل حزب توده، لقب سربازان گمنام امام زمان (عج) را به نیروهای وزارت اطلاعات دادند.

نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم بشریت در تقویم کشورمان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره