اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 08:55

شنبه, 05 اسفند 1402 ساعت 09:03
  • .

حضور امیدآفرین هواداران نامزدها در ستادهای تبلیغاتی /افرایش شور انتخاباتی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

با شروع فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و راه اندازی ستادهای تبلیغاتی ، شور و شوق هواداران نامزدها با حضور در ستادها افزایش یافت.

به گزارش نسیم امروز، با گذشت 48 ساعت از آغاز شروع تبلیغات ، شهرهای خراسان شمالی شبهای پرشوری را با حضور تبلیغات نامزدهای انتخابات سپری کرد.

در هر ستاد تبلیغاتی مراسمی خاص با حضور نامزدها و هواداران آنان برپا شده است؛ برنامه سخنرانی ؛ پخش شربت و شیرینی؛ اجرا و پخش موسیقی های محلی و ... بر شور و شوق هواداران نامزدها افزوده و مجلس و محفل آنان را پر رونق کرده است.

در برگزاری مراسمات علاوه بر نسیم روح بخش حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای ؛ مردم با بررسی و شناخت نامزدها ؛ به دنبال انتخاب نامزد اصلح هستند.

گزارش خبرنگاران ما حاکی از این است که همه روزه از ساعت 18 به بعد شور و هیجان خاصی در فضای شهرهای استان به ویژه حوزه های انتخابیه بجنورد، شیروان، مانه و سملقان و دیگر شهرهای استان حاکم است.

گفتگوهای اساتید، دانشجویان، معلمان، نخبگان، سیاسیون و سایر اقشار مردم در مورد شایستگی های نامزدها در تمامی ستادهای تبلیغاتی و تجمعات اطراف این ستادها به گوش می رسد تا سلایق گوناگون بتوانند با شناخت کافی نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مردم استان خراسان شمالی در هر دوره ای از انتخابات با حضور پررنگ خود ثابت کرده اند که با حساسیت بیشتری سرنوشت سیاسی خود رقم می زنند.

بی شک مردم دیار معرفت ها و فرهنگ ها علاوه بر حضور نقش آفرین و امید آفرین خود در ستادهای تبلیغاتی نامزدها، روز 11 اسفندماه جاری حماسه بزرگ دیگری را با حضور حداکثری خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رقم خواهند زد و آرزوها و امیال شیطانی دشمنان نظام و انقلاب را نقش برآب خواهند کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره