اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 22:11

شنبه, 16 مرداد 1400 ساعت 08:23
  • .

امام جمعه بجنورد: دولت سیزدهم به ظرفیت های داخلی و جوانان اتکا کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دولت سیزدهم باید از همه ظرفیت های مردمی بویژه نخبگان و جوانان استقبال و به طرح‌ها و برنامه‌های آنها اتکا کند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: طبق فرموده رهبری دولت باید از بدعهدی های آمریکا و غرب درس عبرت گرفته و به آمریکا و اروپا که ناقضان عهد و پیمان هستند اعتماد نکند و به جوانان و ظرفیت داخلی اتکا داشته باشد.

وی افزود: یکی از عبرتهای که در دولت گذشته انجام شد اعتماد به بیگانه بود و این دولت باید از این موضوع درس بگیرد و تجربه غلط را تکرار نکند.

وی گفت: رییس جمهوری همانگونه که در مراسم تنفیذ و در مراسم تحلیف و در شعارهای انتخاباتی خود به مشکلات مردم اشاره کرد همواره همراه مردم خواهد بود.

نماینده ولی فقیه درخراسان شمالی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت هشت سال از برجام و تعهد بین المللی که ایران به آن پایبند بود اما بیگانگان به آن پایبند نبوده و به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند و همچنان برتحریم های ظالمانه خود افزودند.

حجت الاسلام رضا نوری گفت: آنانی که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران را تحریم کردند و بمب هسته ای را مطرح می‌کنند خودشان اولین کسانی بودند برای نابود کردن مردم از آن استفاده کردند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی هیچگاه بدنبال بمب هسته ای نبوده و نخواهد بود.

امام جمعه بجنورد: در ادامه سخنانش به ۱۷ مرداماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: اهل قلم و کسانی که مطالب و دغدغه های مردم را بیان می‌کنند باید خواسته های جامعه را مطالبه کرده و در هر شرایطی در صحنه حضور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد همچنین به سالروز و گرامیداشت مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این رابطه می فرمایند: در جنگ تحمیلی امام خمینی (ره) و روحانیون مردم را به مبارزه و نبرد علیه استکبار دعوت می‌کردند و مردم برای نظام و کشور خود پای کار می‌آمدند.

وی افزود: اما در رابطه با شهدای مدافع حرم کسی آنان را تشویق و دعوت نکرده و بخاطر عشق به ولایت و اهل بیت پا به این عرصه نهادند و در این راه به شهادت رسیدند. / ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره