اخبار برگریده
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 07:51

دوشنبه, 07 فروردين 1402 ساعت 15:03
  • .

لزوم تقویت وحدت و همدلی در بین مسوولان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد بر لزوم حفظ وحدت و همدلی در بین مسوولان تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: وحدت و همدلی بین مجموعه سه قوه در استان وجود دارد و این تفاهم باید در بدنه ادارات نیز تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: سال گذشته مشکلات فراوانی از جمله خشکسالی، اغتشاشات و این اواخر مسمومیت ها را با همدلی مسوولان پشت سر گذاشتیم و باید همچنان با وحدت و اتحاد در سال جدید به یکدیگر کمک کنیم.

وی افزود: همچنین مدیران بر کار کارمندان خود نظارت بیشتری کنند چرا که نارضایتی یک ارباب رجوع موجب کاهش عملکرد تمام مجموعه می شود.

امام جمعه بجنورد افزود: در راستای امید به مردم و تحقق آن باید گزارش عملکرد ارائه شود تا فعالیت و اقدامات انجام شده رسانه ای شود.

امام جمعه بجنورد: وحدت و همدلی در بین مسوولان تقویت شود

تلاش مدیران برای جذب مصوبات سفر رییس جمهور

استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه گفت: مدیران دستگاه های اجرایی در جذب مصوبات سفر رییس جمهور تلاش کنند تا هرچه سریعتر کمبودها جبران شود.

محمدرضا حسین نژاد اظهار کرد: همچنین مدیران دستگاه های اجرایی وزرای مربوطه را به استان دعوت کنند تا با پیگیری اعتبارات مورد نیاز، کمبودها جبران شود.

وی با تاکید براینکه مدیران در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند، گفت: امسال شعار سال کمی و قابل محاسبه است و باید با تدبیر، شجاعت و همراهی مدیران به خوبی محقق شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مشهد مقدس و تاکید ایشان به مبحث تحول افزود: در سال جدید باید در تمامی حوزه ها تحول ایجاد کرد و بررسی‌های لازم جهت شناسایی مسائل و مشکلات انجام و در جهت رفع آن اقدام شود.

حسین نژاد تصریح کرد: دشمن در جهت ناامید کردن مردم تلاش می کند و ما نیز در مسیر جهاد تبیین تلاش خود را مضاعف خواهیم کرد.

وی بیان کرد: مدیران اقتصادی در این زمینه مسوولیت خطیری دارند و باید برنامه های تخصصی خود را برای حرکت در مسیر شعار سال اعلام کنند.

وی، اقدامات و تدابیر لازم‌ در راستای تنظیم‌ بازار و مهار تورم‌ را از دیگر مباحث مورد توجه و دارای اولویت‌ در سال ۱۴۰۲‌ در استان دانست.

خراسان شمالی یک میلیون جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 08 فروردين 1402 ساعت 08:59
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره