اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 07:53

جمعه, 08 دی 1402 ساعت 14:55
  • .

حماسه ۹ دی تبلور پیوند امام و امت است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: در فتنه سال ۸۸ برخی افراد بی بصیرت بر طبل مخالفت کوبیدند و به جامعه آسیب های زیادی وارد کردند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکا افکار عمومی دنیا را آماده مقابله با استکبار کرد.

وی افزود: امروز در همه دنیا مردم برای دفاع از مظلومان غزه به خیابان های می آیند و همبستگی خود را با فلسطین اعلام می کنند و این به معنای پیروزی فلسطین است.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: جبهه مقاومت این روزها بیش از گذشته قدرت یافته است به گونه ای که ۱۱۰ بار پایگاه های آمریکا را در منطقه مورد هدف قرار دادند اما دشمنان جرات هیچگونه اقدامی را نداشتند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: اگر رژیم صهیونیستی سردار شهید «سیدرضی موسوی» را به شهادت رساند این امر بیانگر ضعف و ذلت آن در برابر جبهه قدرتمند مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی، گفت: تاکنون ۴۷ پیش نویس قطعنامه علیه اسراییل و جنایت های وحشیانه اش در شورای امنیت تدوین شده اما هربار آمریکا آن را وتو کرده است.

وی افزود: آمریکا هرساله بودجه خاصی برای اسراییل در نظر می گیرد تا از این طریق به اهداف و منافع اقتصادی خود در منطقه برسد.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه حماسه ۹ دی تبلور پیوند امام و امت است، گفت: مردم در این روز تاریخی به حمایت از امام جامعه و ارزش های اسلامی به میدان آمدند و کشور را از خواص بی بصیرت پاک کردند.

وی افزود: در فتنه سال ۸۸ برخی افراد بی بصیرت بر طبل مخالفت با رای مردم کوبیدند و آسیب های زیادی به جامعه وارد کردند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: این افراد بی بصیرت جدای از آسیب ها به زیرساخت های شهری به بزرگان دینی نیز تهمت زدند اما مردم با پیروی از ولی فقیه در برابر این افراد ایستادند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره