اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 17:08

جمعه, 15 دی 1402 ساعت 14:48
  • .

خون شهدای کرمان همبستگی ملی را تقویت می کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خرسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: خون شهدای حادثه تروریستی کرمان همبستگی ملی را در برابر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تقویت می کند.

به گزارش نسیم امروز به نقل ازایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: مردم ایران اسلامی دوستدار حاج قاسم هستند و دشمن نمی تواند با این اقدامات مذبوحانه از میزان محبوبیت سردار دل ها بکاهد.

وی افزود: حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان اقدام ناجوانمردانه ای بود که موجب شهادت بسیاری از زنان و کودکان شد اما دشمنان باید بدانند این گونه اقدامات اثری در عزم واقعی مردم نخواهد داشت.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: مردم شهید پرور ایران نشان دادند که پشتیبان آرمان های انقلاب اسلامی هستند و هیچگاه دست از ارزش های دینی بر نمی دارند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: این جنایت های وحشیانه بی پاسخ نمی ماند و دشمنان باید منتظر انتقام باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: جنایت های اسراییل و حامیانش تمامی ندارد و همواره موجب نا آرامی در منطقه و کشتار زنان و کودکان بی گناه هستند.

حجت الاسلام نوری افزود: این روزها می بینیم که اسراییل غاصب در غزه چگونه جنایت می کند و متاسفانه سازمان های به اصطلاح حقوق بشر نیز سکوت کرده اند.

وی با اشاره به توهین فردی هتاک در خراسان شمالی به حضرت زهرا (س) گفت: خوشبختانه دستگاه قضایی استان بلافاصله این موضوع را مورد پیگیری قرار داد.

گفتنی است: در اقدام تروریستی عصر روز چهارشنبه (۱۳ دی) در گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ده ها نفر از هموطنان شهید و مجروح شدند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره