اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 19:56

جمعه, 20 بهمن 1402 ساعت 14:54
  • .

مشارکت حداکثری در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت چانه زنی نظام اسلامی را در مجامع بین المللی افزایش می دهد و توطئه دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: انتخابات ۱۱ اسفندماه مهمترین رویداد سیاسی امسال است و دشمنان از مدت ها قبل برای کاهش مشارکت در این انتخابات برنامه ریزی کرده اند.

وی افزود: دشمنان سعی می کنند دستاوردهای نظام اسلامی را کمرنگ جلوه دهند و مردم را به عدم حضور در پای صندوق های رای تشویق می کنند.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: با وجود تمامی توطئه های دشمن، مردم ایران اسلامی حضوری پرشوری در پای صندوق های رای خواهند داشت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، ارزش های دینی را در جامعه احیا کرد: انقلاب اسلامی ایران باورهای دینی جامعه را که در حال فراموشی بود، زنده کرد و اعتماد ملی را افزایش داد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: این حرکت مردمی دستاوردهای زیادی برای ایران در عرصه های علمی، اقتصادی و اجتماعی داشت که باید همه قدردان آن باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: به پاس گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی نیز باید حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشیم.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه خشم ایمان را از بین می‌برد، گفت: در هر جایگاهی که هستیم باید مدیریت خشم داشته باشیم و با حلم و بردباری در برابر مسایل گوناگون تصمیم گیری کنیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره