اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 20:46

جمعه, 27 بهمن 1402 ساعت 13:24
  • .

نامزدهای انتخابات مجلس در حد وظیفه نمایندگی شعار دهند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: نامزدهای مجلس شورای اسلامی برنامه محور باشند و در حد وظیفه نمایندگی شعار دهند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: نامزدهای مجلس شورای اسلامی باید از وعده های خارج از توان یک نماینده پرهیز کنند.

وی افزود: این افراد باید واقعیت ها را در نظر گیرند و نباید برای کسب رای، اعتمادهای مردمی سلب شود.

حجت الاسلام نوری با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها قانون را رعایت کنند، گفت: نامزدها در برنامه های تبلیغاتی خود راهکارهای توسعه محور ارایه دهند و از هرگونه سیاه نمایی و یا تخریب دیگران بپرهیزند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: در حقیقت نامزدها باید در برنامه های تبلیغاتی خود بر مشارکت حداکثری نیز تاکید کنند زیرا که این امر نقش ویژه ای در افزایش اقتدار ایران اسلامی دارد.

وی با اشاره به جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: براساس آمارها، تاکنون ۳۰ هزار انسان بی گناه که بسیاری از آنها زنان و کودکان هستند در حملات وحشیانه رژیم غاصب به شهادت رسیده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این حملات وحشیانه چهره پلید رژیم اسراییل و حامیانش را بار دیگر برای جهان آشکار کرد و همه به مظلومیت فلسطین پی بردند.

حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن شایسته تقدیر است

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم کشور از اقشار گوناگون بار دیگر حماسه ای تاریخی خلق و دشمنان ایران اسلامی را مایوس کردند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: مردم با این حضور ثابت کردند که همچنان پای آرمان انقلاب اسلامی ایستاده اند و در انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز حضوری حداکثری خواهند داشت.

خراسان شمالی بدون احتساب شهرستان فاروج در این استان که با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه شیروان و حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره