اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 21:17

سه شنبه, 27 ارديبهشت 1401 ساعت 12:36
  • .

نگرانی دشمن توسعه علمی و دانشگاهی کشور است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت :دشمنان، نگران تولید علم و دانش، توسعه مراکز علمی ، میزان حضور نخبگان در مجامع بین المللی و تعداد بالای دانشجویان در ایران هستند.

به گزارش نسیم امروز، حسن ناهیدی با بیان اینکه دانشگاه ها خاستگاه های تحولات کشور هستند، افزود: دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه علم همراه با عمل است که به دلیل کاربردی بودن رشته ها دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی می توانند به صورت مستقیم در سطح جامعه به ایفای نقش بپردازند .

وی با اشاره به اینکه اهمیت علم و دانش بر کسی پوشیده نیست ، گفت : در حوزه میزان قبولی در دانشگاه ها در شرایط خوبی در سطح کشور قرار داریم اما مباحث زیر ساخت ها و امکانات باید بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرد .

وی خاطر نشان کرد : اقتصاد در اداره هر کشور نقش اساسی دارد لذا اقتصادی که با تاکید بر علم و دانش باشد موجبات ماندگاری و توسعه و اشتغال آفرینی را فراهم خواهد کرد و ضروری است دانشگاه ها این مهم را هم مورد توجه قرار دهند.

گفتنی است: در این آیین مرتضی تشکری به عنوان سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد خراسان شمالی، معرفی و از خدمات علی بادامی قدردانی شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره