اخبار برگریده
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 04:19

پنج شنبه, 25 آبان 1402 ساعت 08:31
  • .

سرمایه‌گذاری 600 میلیاردی در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریالی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، محمدعلی نوایی اظهار کرد: ۱۵ هکتار زمین در سالجاری برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه های فلزی، سلولزی، شیمیایی و غذایی واگذار شد.

وی افزود: همچنین امسال هشت هکتار از زمین شهرکها و نواحی صنعتی استان در قالب ۲۹ فقره زمین به دلیل عدم فعالیت بر روی زمین واگذاری با برگزاری هیات داوری از مالکان بازپس گرفته شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی ادامه داد: زمین های واگذار شده به متقاضیان سرمایه گذاری مربوط به سال های ۸۸ تا ۹۷ است که در این مدت هیچ اقدام و فعالیتی در آن انجام نشده است.

نوایی با بیان اینکه امسال ۶ واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری رسید، گفت: این واحدهای صنعتی برای فعالیت خود بیش از ۲ هکتار زمین دریافت کردند و با بهره برداری از این طرح ها برای ۵۶ نفر شغل ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: ساخت شبکه توزیع گاز ناحیه صنعتی غلامان، ساخت شبکه توزیع گاز واحدهای کارگاهی در شهرک صنعتی بیدک، فاروج و شیروان و اجرای روسازی وآسفالت بخشی از معابر شهرک های صنعتی بیدک و شماره ۳ بجنورد و منطقه ویژه اقتصادی بجنورد از دیگر اقدامات انجام شده در سالجاری است.

۳۲۷ واحد در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی در حال بهره برداری است و اکنون ۹۸۲ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

خراسان شمالی ۹ شهرک، ۹ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره