اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 02:14

دوشنبه, 23 مرداد 1402 ساعت 12:13
  • .

رسالت خطیر رسانه ها در مقابل توطئه دشمنان نظام

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: دشمنان تلاش می کنند تا جامعه ما را از دورن بپاشند بنابراین رسانه‌ها برای مقابله با این توطئه‌ها وظیفه خطیری دارند.

به گزارش نسیم امروز، حسن عابدینی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی اظهار کرد: این استان به گنجینه فرهنگ‌ها و قومیت های مختلف مشهود است و اقوام این خطه در کنار هم با وحدت زندگی مسالمت آمیزی دارند.

وی تصریح کرد: صدا و سیما باید زمینه حضور تمامی نخبگان، کارآفرینان، فعالان بخش های مختلف، سازمان ها و اقشار مختلف جامعه را در این رسانه فراهم کند.

عابدینی گفت: دشمن در دوره های مختلف برای شکست نظام اسلامی راهبردهای مختلفی داشت که اختلاف افکنی بین مذاهب، قومیت ها، تجزیه منطقه و شبه افکنی و سایر توطئه ها از جمله این موارد بوده است.

وی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) صدا و سیما را همچون دانشگاهی فرض کرد که باید اندیشه و نگرش جامعه را در بخش های مختلف ارتقا دهد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از صدا و سیما خواستند که باید به صورت دانشگاه محوری فعالیت کند.

وی ادامه داد: راهبرد اساسی رسانه ملی عدالت‌گستری و هویت‌محوری است که این مهم را در دستور کار خود در تمامی استان ها قرار داده است.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: رسانه در تحولات مختلف از جمله حوزه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سایر تاثیر گذار است و اینک در زمینه جنگ رسانه ای دشمنان وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

حجت الاسلام رضا براتی زاده افزود: دشمنان با رسانه هایی که در اختیار دارند جنگ راه انداخته اند و رسانه های ما در راستای مبارزه با تهاجم دشمنان باید نقش آفرینی داشته باشند.

وی با بیان اینکه رسانه و خبرنگاران در خط مقدم مبارزه جنگ نرم قرار دارند خاطرنشان کرد: شاهد تلاش رسانه ها و خبرنگاران در این راستا هستیم که در راستای فعالیت باید مورد حمایت نیز قرار بگیرند.

وی از رسانه ها خواست تا ظرفیت ها و پتانسیل های استان را بیشتر معرفی کنند و افزود: حوزه پیشگیری از آسیب ها باید جزو اولویت ها قرار گیرد.

در این آیین از زحمات محمد شاهرخی تقدیر شد و رضا واعظی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای خراسان شمالی معرفی شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره