اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 17:43

جمعه, 07 مهر 1402 ساعت 19:08
  • .

توسعه شهرستان مانه در گرو همدلی مردم و مسئولان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: مشکلات شهرستان تازه تاسیس مانه با همدلی و هم افزایی برطرف می شود و اعتبارات ویژه ای برای این شهرستان در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در آیین معارفه نخستین سرپرست فرمانداری شهرستان تازه تاسیس "مانه" خراسان شمالی اظهار کرد: تاسیس این شهرستان با همدلی تمامی مسوولان استانی اتفاق افتاد و جای خرسندی است که این مهم در هفته وحدت برای مردم این خطه رقم خورد.

وی تصریح کرد: با معرفی فرماندار توسعه این شهرستان بیش از گذشته سرعت می گیرد و از اکنون به دنبال ایجاد بخش جدیدی در این شهرستان هستیم.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: کشاورزی و دامداری از ظرفیت های مهم این شهرستان است و باید در خصوص توسعه این مزیت ها تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد هم در این آیین گفت: توسعه شهرستان تازه تاسیس مانه نیاز به هم افزایی تمامی دستگاه ها و جناح ها دارد و همه باید در کنار یکدیگر به پیشرفت منطقه کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری با اشاره به اینکه مانه، دومین شهرستانی است که در دولت سیزدهم در خراسان شمالی تشکیل شد اظهار کرد: ایجاد ۲ شهرستان شامل "مانه و "بام و صفی آباد" در استان از افتخارات دولت سیزدهم است که از این پس، ظرفیت های بالقوه این شهرستان ها بیش از گذشته بالفعل خواهند شد.

وی تصریح کرد: استقرار ادارات در این شهرستان های تازه تاسیس فرصت مناسبی را برای توسعه و نیز خدمت رسانی بهتر به مردم فراهم می کند.

نوری، کشاورزی را از مزیت های شهرستان مانه عنوان کرد و گفت: فرمانداران منصوب شده بومی هستند و به خوبی ظرفیت های منطقه را می شناسند از این رو با توان بیشتر برای توسعه منطقه گام‌برمی دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: ارتقای مانه به شهرستان از مطالبات مردم منطقه بود و مسوولان نیز به خوبی برای تاسیس این شهرستان پیگیری کردند و این‌ موفقیت به خوبی حاصل شد.

در این آیین "منوچهر یوسفی" به عنوان نخستین سرپرست فرماندار شهرستان تازه تاسیس مانه در خراسان شمالی معرفی شد.

تاسیس شهرستان مانه با مرکزیت شهر پیش‌قلعه، تیر ماه امسال به عنوان دهمین شهرستان خراسان شمالی در هیات دولت مصوب شد.

خراسان شمالی دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد آنان در روستاها زندگی می کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره