اخبار برگریده
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 03:39

جمعه, 18 فروردين 1402 ساعت 15:55
  • .

روز قدس نقطه عطفی در مبارزه حق علیه باطل است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه قدرت رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی رو به افول و نابودی است گفت: روز قدس نقطه عطفی در مبارزه حق علیه باطل است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار کرد: رژیم صهیونیستی امروز در محاصره مجموعه‌ای از نیروهای انقلابی که نوک پیکان نفرت و انزجار مسلمانان و ملت‌های آزاده جهان به سوی آن هدف گرفته شده است، قرار دارد.

وی افزود: اکنون این رژیم غاصب در منطقه دچار ناامنی شده و بین خودشان اختلاف و جنگ ایجاد شده است به طوری که احزاب بر علیه آنها با راهپیمایی های چند هزار نفره مخالفت خود را اعلام کرده اند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: زمانی این رژیم غاصب رو به پیشرفت بود و هر بار نقطه ای از سرزمین پهناور را غصب می کرد اما ایجاد انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) مسیر آنها را تغییر داد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری بیان کرد: حضرت امام (ره ) با فراخوان مردم به راهپیمایی و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز قدس توانست تمامی ملت ها را از خیال شوم این رژیم غاصب آگاه کند و آنها به تبعیت از مردم ایران در برابر این دشمن بزرگ اسلام ایستادگی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی کودک کش، تفرقه بین کشور های اسلامی است اما کشور ایران با هوشیاری تمامی آنها را به وحدت فرا می خواند به طوری که تمامی آنها درصدد رابطه حسنه با ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه به مناسبت های پیشرو از جمله شهادت حضرت علی (ع) اشاره کرد و افزود: حضرت علی (ع) به عنوان الگویی ارزنده و کامل برای زندگی سعادتمندانه تمام مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین نوری بیان کرد: امام علی (ع) نسبت به همه حقایق آسمانی و معارف الهی و هر آنچه دین پیام آور آن بوده، در چنان مرتبه ای از یقین و قطع بود که ذره ای شک و تردید در آن راه نداشت.

وی با اشاره به اینکه، علی (ع) عابدترین مردم است و عبادت هیچ کس به عبادت آن حضرت نمی رسید، بیان کرد: عـلم و حـکـمـت آن حـضـرت به اندازه ای است که جـز خـدا و رسول خدا کسی توان شرح آن را ندارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره