اخبار برگریده
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 09:29

چهارشنبه, 06 ارديبهشت 1402 ساعت 11:04
  • .

وظایف مسوولان به حزب و تیم معطوف نشود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد گفت: تمامی مسوولان به عنوان خادم باید در خدمت به مردم وارد عرصه شوند و فعالیت خود را به حزب، گروه و تیم معطوف نکنند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در دیدار سرپرست و معاونان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به مناسبت هفته سلامت اظهار کرد: این استان نیاز ویژه ای به بیمارستان دارد و کمبود آن موجب شده تا بیماران برای درمان به سایر استان ها سفر کنند.

وی تصریح کرد: جابجایی بیمار برای افراد و قشرکم درآمد و استان های محروم هزینه های بسیاری را متحمل می کند و موجب محرومیت بیشتر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: مدیران حوزه سلامت به طور مستمر پیگیر مشکلات باشند و در این راستا تمامی دستگاه‌ها و مدیران مسوول، همکاری کنند.

وی افزود: تامین بهداشت و سلامت جامعه تنها متوجه وزارت بهداشت نیست و تمامی دستگاه‌ها در این زمینه مسوول هستند.

امام جمعه بجنورد در ادامه بیان کرد: دشمنان انقلاب به دنبال تضعیف و ناکارآمد جلوه دادن نظام و انقلاب اسلامی هستند و همه باید در برابر این توطئه هوشیار باشیم.

حجت الاسلام نوری اظهار کرد: دشمنان با کوچک ترین مشکل این نظام جمهوری اسلامی را زیر ذره بین می برند و با انتشار در فضای مجازی تشنج ایجاد می کنند اما فارغ از اینکه در همین کشورها آمار کشته شدگان توسط پلیس در برخی موارد بیش از آمار کشته شده ها در جنگ است.

۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با شعار "سلامت برای همه با پزشک خانواده" هفته سلامت است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره