اخبار برگریده
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 08:35

پنج شنبه, 14 ارديبهشت 1402 ساعت 20:00
  • .

ایجاد تردید در ارزش های دینی هدف دشمن است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: ایجاد تردید و بی تفاوت کردن جوانان نسبت به ارزش های دینی هدف اصلی دشمن در جنگ شناختی است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین نکوداشت شهید غیرت اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی با روش های گوناگونی اعتقادات مذهبی مردم به خصوص جوانان را هدف قرار داده اند و این روزها در فضای مجازی با مطرح کردن شبهات دینی به دنبال تضعیف باورهای ما هستند.

وی افزود: آنها به اهمیت ارزش های دینی و جایگاه آن در بین مردم پی برده اند و برای همین از ابزاری برای تضعیف آن بهره می گیرند.

حجت الاسلام نوری اضافه کرد: دشمنان به شکلی هدفمند اندیشه های انحرافی را در جامعه رواج می دهند تا جوانان را گرفتار ارزش های مادی کنند.

امام جمعه بجنورد با گرامیداشت یاد شهید غیرت، گفت: جوان غیور سبزواری که به مقام رفیع شهادت نایل شد، نمودی از ایثارگری برای حفظ ارزش های دینی بود.

وی خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار نه طلبه بود و نه بسیجی بلکه جوان با غیرتی بود که برای دفاع از ارزش های اسلامی به مقام شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه غیرت از ویژگی های بارز شهدا است، تصریح کرد: غیرت جزو ایمان است و شخصی که غیرت نداشته باشد ایمان هم ندارد.

حجت الاسلام نوری افزود: غیرت انواع گوناگونی دارد که می تواند نسبت به دستورات خداوند، جغرافیای کشور و یا نسبت به ناموس و عفاف باشد.

امام جمعه بجنورد یادآور شد: امام خمینی(ره) نمود بارز فردی است که نسبت به ارزش های دینی غیرت داشت به گونه ای که وقتی سلمان رشدی به پیامبر اسلام(ص) توهین کرد سریع فتوایی پیرامون حکم اعدام او را صادر کرد.

شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب گذشته، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

شهید الداغی، متولد سال ۱۳۵۶ در سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که در حوزه طراحی و نقشه کشی ساختمان فعالیت داشت.

از آن شهید بزرگوار یک دختر به یادگار مانده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره