اخبار برگریده
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 07:10

جمعه, 15 ارديبهشت 1402 ساعت 16:14
  • .

امام جمعه بجنورد: اختلاف سلایق نباید موجب تفرقه شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: گروه‌های مختلف مراقب باشند که اختلاف سلایق سبب ایجاد تفرقه میان آنان نشود.

به گزارش نسیم امروز ، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: گروه های مختلف که به نظام اسلامی و ارزش های انقلاب پایبند هستند، باید اتحاد را حفظ کنند و مسیر را هموار کنند.

وی افزود: حتی اگر سیلقه فردی که مسوولیت را بر عهده گرفته است با نظر شما متفاوت باشد نباید بدگویی کرد.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب هم بر وحدت تاکید دارند و درخواست دارند تا روسای سه قوه، یاری رسان هم باشند تا جامعه پیشرفت کند.

امام جمعه بجنورد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به هفته معلم خاطرنشان کرد: معلمان باید احساس افتخار به هویت دینی و اسلام را در میان دانش آموزان زنده کنند، این مهم باید به وسیله معلمان به دانش آموزان فرا داده شود.

حجت الاسلام نوری با اشاره به صحبت رهبر انقلاب در جمع معلمان گفت: صحبت های ایشان در همه موارد با مطالعه، بررسی و اشراف است، در مورد صحبت های ایشان درباره معلمان، مسوولان باید بررسی کنند که چگونه می توان این بحث ها را اجرایی کرد.

وی افزود: منابع انسانی جامعه در دست آموزش و پرورش است، بنابرای معلمان از این منابه با ارزش به خوبی حفاظت کننو.

حجت الاسلام نوری گفت: بخش زیادی از مسائل ما مربوط به مدیریت و منابع انسانی است منابع انسانی که باید در آموزش و پرورش و دانشگاه ها تربیت شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به شهادت شهید حمید رضا الداغی گفت: پیامبر اکرم (ع) فرمودند که غیرت جزئی از ایمان است و دختران ما بدانند که دشمن به برداشتن روسری اکتفا نمی کند، دشمن در حال ترویج و ترغیب به بی عفتی، عریان بودن و حتی روابط نامشروع در جامعه است. / ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره