اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 21:45

دوشنبه, 02 بهمن 1402 ساعت 14:59
  • ..

تببین دستاوردهای نظام اسلامی با محور امیدآفرینی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تببین دستاوردهای نظام اسلامی با محور امیدآفرینی برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان مورد تاکید قرارداد.

به گزارش نسیم امروز، تقی صادقی در جلسه کمیته رسانه های مکتبوب و خبرگزاری های ستاد دهه فجر خراسان شمالی اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب از بسترهای رسانه به ویژه فضای مجازی استفاده و نا امیدی را در جامعه ترویج می دهند این در حالی است که انقلاب اسلامی نسبت به قبل از پیروزی انقلاب در بخش های مختلف، دستاورد ها و پیشرفت های زیادی داشته است که کمتر اطلاع رسانی شده است.

وی بر ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی نیز در جامعه تاکید کرد و افزود: تمامی گروه های سیاسی باید فضا را برای این امر فراهم کنند.

صادقی تصریح کرد: با وجود پیشرفت ها و دستارد های زیادی که در چند دهه اخیر در کشور ایجادشده است مشکلاتی نیز اینک در جامعه وجود دارد که اقشار مختلف مردم با آن درگیر هستند.

صادقی خاطرنشان کرد: رسانه ها باید با بیان دستاوردهای انقلاب به مسایل و مشکلات مردم نیز اشاره کنند و باید اینک به دنبال راه حل هایی برای برطرف این مشکلات باشیم زیرا که مشکلات با مشارکت ها و تلاش های مضاعف قابل حل است.

وی گفت: رسانه های خراسان شمالی برای تولید محتوا و برگزاری نشست ها و میزگرد ها می توانند از فضاهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بر پیوست رسانه ای طرح ها نیز تاکید کرد و تصریح کرد: طرح های بزرگ پیوست های رسانه ای دارند که از سازمان ها و دستگاه ها می خواهیم با اطلاع رسانی دستاورد ها را در جامعه ارایه دهند که باعث امیدآفرینی خواهد شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره